donderdag 16 juli 2009

Dag Tobias

Jouw droeve ogen namen afscheid van een knuffelleven vol kattenavonturen en mooie dierendromen ik keek nog eenmaal in jouw ogen en huilde dikke tranen vanuit mij innerlijk ik kon je niet meer helpen we konden je niet meer laten lijden en langzaam van ellende dood laten gaan we hebben je laten inslapen jouw lichaam was op maar jouw geest nog altijd dapper als je steeds was de afgelopen laatste maanden van jouw kattenleven waar is de troost nu je er niet bent waar moet ik nu naar toe als ik verdrietig ben ik zal je missen lieverd ik voelde het al aankomen je mag voor altijd in mijn hart blijven wonen jouw as komt bij de as van jouw op 12 oktober 2006 overleden broertje en bij de as van de in augustus 2008 overleden logeerkat

Tobias lieverd ik kan je alleen maar bedanken
met droeve tranen in mijn mensenogen
voor alle liefde en vreugde die jij ons hebt gegeven.


Schrijver: mobar

1 opmerking:

  1. mobar Reageer op Dag Tobias

    Wednesday, July 15, 2009 13:19

    Tobias 22 februari 1990
    - 31 mei 2009

    mobar Reageer op Dag Tobias

    Wednesday, July 15, 2009 13:19

    een prachtig gedicht voor jouw Tobias Henk.
    liefs Cobie
    kuzzz


    Quicksilver Reageer op Dag Tobias

    Wednesday, June 10, 2009 03:58

    Vind het erg lieve dierenvriend, dat Tobias niet meer is!Sterkte gewenst.

    Lieve groet,
    dicky

    semara Reageer op Dag Tobias

    Monday, June 08, 2009 23:27

    Dit zijn verschrikkelijke dingen
    (kan er zelf weken van slag van zijn) veel sterkte alsnog!

    liefs

    Dwaallicht Reageer op Dag Tobias

    Monday, June 01, 2009 15:24

    Stilmakend mooi, veel sterkte Mobar!

    Liefs en een knuffel
    Dina

    Hilly N Reageer op Dag Tobias

    Monday, June 01, 2009 09:43

    Een echte vriend Mobar

    Sterkte
    Hilly

    Stip Reageer op Dag Tobias

    Monday, June 01, 2009 02:43

    sterkte mobar
    ben er stil van

    knuff,
    stipje

    switi lobi Reageer op Dag Tobias

    Monday, June 01, 2009 01:39

    Och lieverd.

    Wat afschuwelijk voor je dat je zo'n lieve vriend moest laten inslapen

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen