donderdag 16 juli 2009

Tobiaske is zo lief

Tobiaske is zo lief
zeventien jaar oud geworden
en zijn knuffelkattenkruid kussentje
ligt naast hem in de stoel

morgen een hoedje maken
met zeventien
en de foto met mij
in de tuin
voor op mijn weblog

is echt mijn lievelingsdier
is zo lief en zacht
heeft al gesabbeld
op zijn verjaardagskadootje

vind hem echt lief nou
was al mijn trouwe kameraad
bijt in mijn arm voor woord en daad

kan ik alleen maar knuffels geven
heeft ook een hartje met snoepjes
die hij op kan eten,



Voor mijn lieve Tobiaske
Mijn lievelingskat vandaag 17 jaar.


Liefs, Mobar.


Schrijver: mobar
22 februari 2007

1 opmerking:

  1. kleinmeisje Reageer op Tobiaske is zo lief

    Thursday, February 22, 2007 16:41

    wat ontzettend lief ben je voor hem.leuk hoor en gefeliciteerd met zijn verjaardag,dat jullie nog maar lang samen mogen zijn,wel in gezondheid natuurlijk.liefs

    Rebelle Reageer op Tobiaske is zo lief

    Thursday, February 22, 2007 11:26

    Geef Tobiaske maar een knuffel van mij,erg lief geschreven, ook Floris geeft zijn felicitaties,
    Liefs, Rebelle

    dichterbij Reageer op Tobiaske is zo lief

    Thursday, February 22, 2007 09:38

    geef haar maar een extra poot van mij

    liefs

    sunset Reageer op Tobiaske is zo lief

    Thursday, February 22, 2007 07:42

    Mooi dit. En is dat niet al 'bejaard' voor een kat?
    Liefs, sunset

    BeantwoordenVerwijderen